Service utöver det vanliga
Våra receptionister stärker ert varumärke med utmärkt service
Middlepoint har effektiva receptionstjänster med fokus på proaktivitet och personlighet. Vi rekryterar rätt profiler som receptionister, utbildar dem, lägger scheman, ordnar vikarier, utvecklar lösningar och kvalitetssäkrar leveranserna.
Vi är nytänkande och hållbara i hur vi kan utveckla vår leverans. Vi är också lyhörda för era önskemål och löser uppgifter snabbt och effektivt. Kanske får ett välkomnande leende och en god kopp kaffe ersätta traditionella receptionsdiskar? Kanske bygger vi en smart Service Desk, en digital Service Point eller snygg Info Corner. Bemötandet är alltid av toppklass.
En receptionist från Middlepoint kan service
Grunden för en receptionist är att vara företagets ansiktet utåt – att välkomna och ta hand om medarbetare, kunder och besökare. Receptionen är ofta det första en besökare möter och det är bemötandet där som skapar det första intrycket.
Utöver långsiktiga bemanningsuppdrag med receptionister erbjuder vi alltid ”personal per timme” vid toppar av högre servicekrav eller belastning. Vi är vana att arbeta med verksamheter som kräver extra säkerhet och hanterar idag både stora börsbolag, insitutioner och skyddsobjekt.
Har du tänkt på att
Rollen kanske inte heter receptionist?
Middlepoint utvecklar tjänster med ansvar som passar vårt moderna arbetsliv – både idag och i framtiden:
- Kontorsvärd
- Kontorsassistent
- Kontorskoordinator
- Kontorschef
- Internservice
- Servicekonsult
- Office Coordinator
- Service Coordinator
- Head of Service
- Office Manager
- Service Manager
- Floor Manager
- Lobby Manager
- Facility Host Manager
- Mood Manager
- Vibe Manager
Serviceupplevelser utöver det vanliga
Servicecenter – receptionister med fokus på era medarbetare
Att vårda kunder och leverantörer är viktigt – en lika viktig funktion för Middlepoint är att ta hand om era värdefulla medarbetare. När det finns önskemål om en extra hög servicenivå erbjuder vi servicecenter som komplement till receptionen. Våra receptionister hjälper då era anställda med olika ärenden som att göra beställningar, felanmälningar samt uträtta personliga ärenden, som exempelvis lämna in kläder till kemtvätten.
I vårt servicecenter är era medarbetare våra gäster.
Låt oss prata service
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. Våra diplomerade servicekonsulter levererar receptionsservice på entreprenad och säkerställer att receptionen är en förlängning av företagets varumärke.
Johanna Lindberg
Bemanningschef