Receptionist och eventpersonal i Stockholm
Vi förstår vikten av att skapa en professionell och välkomnande atmosfär på arbetsplatser och i offentliga miljöer. Middlepoint erbjuder bemanning av receptionist- och eventpersonal i Stockholm som stärker ditt varumärke och skapa positiva upplevelser för dina besökare, gäster och anställda. För att service är en viktig del av upplevelsen.

VI FÖRSTÅR ATT
Riktigt bra service stärker ditt varumärke
Vi förstår att du har mycket att fokusera på när det gäller din kärnverksamhet, men också behovet av att alltid upprätthålla en hög servicenivå – som påverkar hur dina intressenter ser på din organisation. Genom att erbjuda en varm och välkomnande service av högsta kvalitet kan du förbättra medarbetarnas, kundernas och andra besökares uppfattning om ditt varumärke.


VI HAR LÖSNINGEN
Högklassig och personlig service – hyr en receptionist i Stockholm
Vi har den erfarenhet och expertis som krävs för att skapa en välkomnande atmosfär på din arbetsplats och leverera en högklassig och personlig service. Hyr receptionist- och eventpersonal i Stockholm via Middlepoint som har det som krävs för att bidra till din verksamhets framgång genom att skapa en professionell och positiv upplevelse för dina intressenter.
VÅRA MEDARBETARE ÄR SKILLNADEN
Vi bryr oss om det där lilla extra
Vi skapar välkomnande miljöer genom noggrant utvalda medarbetare och lägger stor vikt vid varje detalj för att överträffa förväntningarna. Genom att vi tar hand om våra medarbetare låter vi dom ta hand om er.
Vi letar alltid efter nya receptionister i Stockholm som vill vara en del av vår Middlepoint-familj och bidra till våra kunders framgång.


Synergieffekt
Ju mer kontorsservice vi koordinerar, desto smartare blir din lösning.
Visste du att?
Middlepoint levererar över 20 000 servicetimmar till våra kunder varje månad.
Service är en del av upplevelsen
För framgång krävs trivsel för både medarbetare, kunder och besökare. Lösningen är en helhetssyn på service och arbetsmiljö.
Visste du att?
En receptionist i Stockholm kan ha flera titlar, till exempel Mood Manager, Vibe Manager, Lobby Manager eller Facility Host Manager.

Visste du att?
Vi är ISO-certifierade i kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001). Vi har också riktigt schyssta villkor för alla våra anställda.
Varför outsourca receptionen?
Vill du veta fördelarna med att outsourca en receptionist i Stockholm, det vill säga att anlita en extern part istället för interna resurser? Här förklarar vi varför.
Event, kick-off eller firmafest?
Middlepoint hjälper dig med eventpersonal i Stockholm så att ni kan få fina upplevelser, intryck och minnen.

Full service för dina anställda
Våra Conciergetjänster ger era medarbetare tid och ork över. Unik och anpassad service helt enligt era behov.
Service med människan i centrum
Genom att prioritera mjuka värden skapar våra medarbetare ett serviceerbjudande utöver det vanliga.
Vi vill prata med dig! Kontakta oss dygnet runt.
Låt oss prata service
Middlepoint är ett personligt och flexibelt serviceföretag som hjälper företag att skapa de främsta arbetsplatserna för både medarbetare och kunder. Våra diplomerade servicekonsulter levererar receptionsservice på entreprenad och säkerställer att receptionen är en förlängning av företagets varumärke.
Söker du jobb inom service? Klicka här för att se våra lediga tjänster ➝